Dlaczego perfumy w Internecie są tanie?

Znawcy branży urodowej często używają zadziwiającego terminu perfumy z ogonem. Perfumy z ogonem co to naprawdę oznacza? Najprościej ujmując są to takie zapachy, które unoszą się w powietrzu i mają tendencje do „ciągnięcia się” za osobą która je nosi. Molekuł takich perfum cechuje się zdolnością pozostawania daleko w tyle za osobą, która ich użyła. Po francusku taka zdolność nazywa się sillage, po polsku takie zapachy określamy mianem noszących ogon lub warkocz. Nie należy mylić warkocza z trwałością lub intensywnością perfum. Intensywne perfumy mogą mieć znacznie krótszy ogon lub nie mieć go wcale, od delikatnych perfum cechujących się długim ogonem. Dlaczego perfumy w internecie są tańsze? Drogerie, zwłaszcza te zlokalizowane w centrach handlowych narzucają dodatkową wysoką marżę na perfumy znanych marek. Wiąże się to głównie z wysokimi kosztami prowadzenia tego typu działaności. Perfumerie, zwłaszcza te w dużych miastach i znanych galeriach handlowych, ponoszą ogromne koszty wynajmu lokalu, muszą wypłacać pensje wielu pracownikom, nie tylko menagerom i sprzedawcom ale także personelowi technicznemu. Perfumerie internetowe ponoszą znacznie niższe koszty prowadzonej działaności, dzięki czemu oferowane przez nie produkty możemy zakupić w znacznie niższej cenie. Oczywiście zakupy perfum w internecie niosą ze sobą pewnego rodzaju wątpliwości, nie możemy sprawdzić zapachu czy mieć stuprocentowej pewności co do oryginalności perfum, warto zawsze przeczytać opinie na forach internetowych.